تک 20 دانلود خانه
با سلام خدمت شما بيننده ي عزيز ورود شما را به اين وبسايت خوش امد مي گوييم تک 20 بزرک ترين و بروز ترين وب سايتي در بين سايت ها ووبلاگ است که هر دو روز 1 بار اپديت ميشود از شما بيننده ي عزيز دعوت مي شود با دادن نظر ما را در ساخت اين بهتر اين وبلاگ ياري نما ييد راستي در اين وبلاگ عضو شويد تا بتوانيد از تمامي امکا نات اين وبلاگ استفاده نماييد با تشکر فرهان موسوي.
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرين مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

javahermarket

 

23 مرداد 1390
 

 آنجلینا جولی که به همراه همسرش براد پیت شش فرزند با نامهای مدوکس ۹ ساله ،پکس ۸ ساله ، زهرا ۷ ساله ، شیلو ۶ ساله و ناکس و ویوین ۳ ساله دارد، در بستن چمدانها و آماده شدن برای سفر مهارت بسیار زیادی دارد و به همین دلیل آماده کردن بچه ها برای مسافرتهای پی درپی آنها به جاهای مختلف جهان ، برای او اصلا" سخت نیست. 
براد گفت:"آماده شدن برای سفر ، برای خانواده ما کار بسیار راحت و آسانی است . ما مثل کوچ نشینها همیشه برای سفر آماده هستیم."
" ما چمدانها را می بندیم و بچه ها هم باید کول پشتی خود را آماده کنند و همراه خودشان بیاورند. آنها باید کوله پشتی ها را خودشان حمل کنند و اگر آن را فراموش کنند مشکل خودشان است چون تعداد آنها خیلی زیاد است و ما نمیتوانیم یک به یک آنها را کنترل کنیم."
" مادر بچه ها واقعا" در بستن چمدان و آماده کردن آنها برای سفر مهارت خیلی زیادی دارد. او واقعا" پر تلاش و با استعداد است .من هرگز نمی توانم مانند او این کار را انجام بدهم . "
هنگامی که این زوج مشهور برای انجام کارهایشان سفر می کنند ، خانواده خود را نیز همراه خود می برند زیرا همیشه در کنار هم بودن اعضای خانواده از نظر آنها اهمیت بسیار زیادی دارد اما سعی می کنند که مسافرت در روال عادی زندگی شان تغییری ایجاد نکند.
او گفت:"بچه ها کاملا" به این سفرها عادت کرده اند.ما سعی می کنیم که شبها سفر کنیم تا بچه ها بتوانند در طول راه بخوابند زیرا اگر همه بچه ها در طول راه سفر بیدار باشند ، سر و صدای زیادی ایجاد خواهند کرد و سفر برای همه سخت خواهد شد."
"ما همیشه آنها را همراه خودمان به صحنه های فیلمبرداری می بریم و سعی می کنیم که جمع خانوادگیمان همیشه حفظ شود . از نظر ما این مسئله اهمیت بسیار زیادی دارد."
او گفت:" مهمترین مزیت این سفرها این است که آنها همه جای دنیا را می بینند و همه چیز را تجربه می کنند و با فرهنگها و مردم مختلف جهان آشنا می شوند."

tak20.loxblog.com تک 20

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
استخاره/فال امروز

    استخاره آنلاين با قرآن کريم
    ???
    فال امروز
    ???
نرم افزار هاي مفيد
پيوندها